Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? - Printable Version +- Bring4th (https://www.bring4th.org/forums) +-- Forum: Bring4th Community (https://www.bring4th.org/forums/forumdisplay.php?fid=16) +--- Forum: Meet-up Area (https://www.bring4th.org/forums/forumdisplay.php?fid=6) +--- Thread: Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? (/showthread.php?tid=18889) |
Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? - Serveou - 02-01-2021 Terve kaikille, jotka sattuvat tätä lukemaan. Olisi mukava tietää onko täällä yhtäkään suomalaista itseni lisäksi, joiden kanssa voisi vaihtaa kokemuksia ja vinkkejä matkasta Law of One-kirjojen parissa. RE: Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? - LeiwoUnion - 02-03-2021 Kyllähän meitä on, niin lähellä kuin kaukanakin. Me Suomalaiset vain tapaamme kulkea tien varjoisaa puolta. Emme kuitenkaan kulje pimeyttä kohti, päin vastoin, varjoista kun valonkin näkee paljon helpommin. RE: Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? - Serveou - 02-05-2021 (02-03-2021, 07:27 PM)LeiwoUnion Wrote: Kyllähän meitä on, niin lähellä kuin kaukanakin. Me Suomalaiset vain tapaamme kulkea tien varjoisaa puolta. Emme kuitenkaan kulje pimeyttä kohti, päin vastoin, varjoista kun valonkin näkee paljon helpommin. Täällä Suomessa, kun on muutenkin niin valoisaa tällä hetkellä, että varjotkin ovat sen mukaiset. Ei vaa, jos ymmärsin oikein vertauksesi, niin kyllä suomalaisia tältä foorumilta löytyy mutta luonnollisesta passiivisuudestaan tunnetut suomalaiset eivät niinkään aktiivisesti osallistu keskusteluihin? Mukavaa kuitenkin, että joku vastasi viestiini ja hauska tutustua! Olen tässä parisen vuotta ollut ja elänyt YHDEN lain parissa ja nyt tuntui siltä, että olisi mukava jutella samalla aallonpituudella olevien ihmisten kanssa. Varmaan sen verran uusi juttu vielä Suomessa tämä "Law of One", ettei meditaatioryhmiä kannata edes etsiä? RE: Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? - LeiwoUnion - 02-14-2021 (02-05-2021, 07:19 AM)Serveou Wrote:(02-03-2021, 07:27 PM)LeiwoUnion Wrote: Kyllähän meitä on, niin lähellä kuin kaukanakin. Me Suomalaiset vain tapaamme kulkea tien varjoisaa puolta. Emme kuitenkaan kulje pimeyttä kohti, päin vastoin, varjoista kun valonkin näkee paljon helpommin. Heh, etkö aiemmin muka elänyt Yhden lain parissa? Itsellä on tulossa kohta ensimmäinen vuosipäivä Ra materiaalin ja (3D) 'elämää suurempien' konseptien parissa. Toisaalta kaikki tapahtumat, joita tieni materiaalin pariin ja sen jälkimainingeissa tuli vastaan, muuttivat mieleni lähes kokonaisvaltaisesti enkä edes koe olevani enää sama henkilö kuin aiemmin. Olin aiemmin mm. kantasolu-, kemian ja mikro-/nanosysteemitekniikan yliopistotutkija, joka eli ja hengitti nykytieteen ja akatemian kuplassa. Tämä jätti minut lopulta hyvin syvään ja pimeään alhoon, jostä pääsin vasta lähdettyäni sieltä kokonaan. 'Sattumalta törmäsin' noihin samoihin aikoihin Ra materiaaliin. Sisäinen muutos oli aika raju, sillä olin antiuskonnollinen ja lähes militantti ateisti; kuitenkin minua tutkijana kiinnosti -kaikki- tuntematon eikä minulla ollut mitään deluusiota nykytieteen kaikkitietävyydestä (helppo todeta läheltä katsottuna). Sain kokea monet tyypilliset (salamannopean) henkisen kasvun kasvukivut, joista toistaiseksi pahimmatkin ovat päättyneet onneksi 'hyvin' (tai minua miellyttävällä tavalla); osa on tosin vielä kohtaamatta/käsittelemättä. En tiedä meditaatioryhmistä yms. mitään, sillä en ole sellaisia itse vielä kaivannutkaan; meditaatiotakin oikeastaan vasta harjoittelen. Muuten tiedän vain kaksi henkilöä, jotka ovat jollakin tasolla resonoideet Ra materiaalin tarjoamien konseptien kanssa; eivät tosin lähelläkään samalla tasolla kuin minä itse. Tämä on tosin tarjonnut minulle mahdollisuuden opetus-/oppikokemuksiin; tämä on ollut hyvin antoisaa, vaikka olenkin saanut huomata jälkikäteen tehneeni monta 'virhettä'. Sen vain sanon, että toisen vapaan tahdon huomioimatta jättäminen johtaa aina epäharmoniaan, joka on helppo huomata ja todentaa. RE: Any seekers from Tampere, Finland or from elsewhere in Finland? - Serveou - 02-18-2021 (02-14-2021, 08:42 PM)LeiwoUnion Wrote:(02-05-2021, 07:19 AM)Serveou Wrote:(02-03-2021, 07:27 PM)LeiwoUnion Wrote: Kyllähän meitä on, niin lähellä kuin kaukanakin. Me Suomalaiset vain tapaamme kulkea tien varjoisaa puolta. Emme kuitenkaan kulje pimeyttä kohti, päin vastoin, varjoista kun valonkin näkee paljon helpommin. No periaatteessahan me kaikki elämme Yhden lain puitteissa. Halusimme sitä tai emme. En vain itse ollut siitä tietoinen vielä pari vuotta sitten. Kiitos pienestä tiivistelmästä siitä kuinka henkinen polkusi sai alkunsa. On aina mukava lukea toisten kokemuksista, koska niissä on yleensä paljon samankaltaisuuksia oman polun kanssa. Oma etsimiseni alkoi 2017, kun elämäni oli menossa nopeasti huonompaan suuntaan henkisellä tasolla. Elämä ei maistunut hyvältä suoraan sanottuna. Työelämässäni oli ongelmia, parisuhteeni onnellisuus oli rakoilemassa pahimman kerran ja elämänhaluni oli erittäin alhainen. Olin tällä hetkellä myöskin vannoutunut ateisti. En osaa oikein selittää sitä, mitä minulle tapahtui sillä hetkellä kun olin ns. 'syvimmässä kuopassa' mutta jokin sisälläni sanoi, ettei elämä voi olla tällaista. Että me vain synnymme tänne, raadamme itsemme loppuun materiaa havitellen ja sitten kuolemme ja katoamme. Eikä millään ole merkitystä. Pieni olemassaolon kriisi oli siinä vaiheessa päällä. Sen jälkeen aloin etsiä tietoa elämästä ja onnellisuudesta ja koska nykypäivän ateistinen, tiedekeskeinen ajattelu ei onnellisuutta minulle tuonut niin käännyin etsimään vastauksia aivan päinvastaisesta suunnasta. Itämaisesta filosofiasta (taolaisuus, buddhalaisuus) löysin sillä hetkellä paljon minua kiehtovia näkökulmia. Aloitin myös päivittäisen meditaation samoihin aikoihin, josta on ollut minulle kaikista eniten apua mieleni rauhoittamisessa. Sen jälkeen on tullut kuljettua montaa eri polkua ja etsittyä montaa eri totuutta mutta törmättyäni LOO-kirjoihin tunsin, että olen vihdoin kotona. |